här igen


All-american rejects.<3


hellu, sådära. :) hhahah, usch, har inte suttit vid datorn på evigheter. Bara kollat bilddagboken ibland och så. :P hhaha,  nu är man hos elin och slappar. :) hahha. Nu har jag typ flyttat, möblerna flyttar imorgon. :) hahah. vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jo, jag har skickat in omvalet till GR.  Gött. Så, får se vart jag hamnar. :) jag är på rätt bra humör märker jag. haha, oj, där blev det ett "haha" till.. :P dom tittar på någon film här men har inte riktigt hängt med.. :S jaja! :)  På måndag ska både mamma å Christer jobba så då kommer jag å syrran vara fast i huset. Ska se om vi kanske kan ta ut moppen så vi kan åka någonstans, eller iaf mammas cykel. :) Nä, nu ska jag sluta. :) hahah,  nu har jag vart lite duktig iaf och skrivit lite. :) 
Puss. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0