Hemma igen


Sådär, nu är jag hemma igen efter en vecka i soliga egypten. Det var väldigt härligt att komma iväg och slippa tänka på allt. Bara ta det lugnt. Som synd var skrapade jag upp ett ganska stort sår under stortån när jag skulle snorkla sista gången. Så kan inte riktigt stödja på den ännu. Lite tråkigt men det var en bra vecka ändå. Idag ska jag inte göra speciellt mycket. Bara slappa tror jag, somnar kanske snart. Har ju knappt sovit nått inatt eftersom vi  gick upp kl 1 för att flyga hem...
Imorgon hoppas jag att mina planer går i uppfyllese. Om de gör det så skriver jag om det på tisdag. :) annars... kommer jag inte vara lika glad. :( haha :D men jaja. får berätta mer om resan när jag inte fryser så hisskellit om fingrarna :D ha det bra! :*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0