julafton

antagligen förstår ni att det inte blev något i tisdags. var lite sur från en början. men nu är jag på riktigt bra humör faktiskt. lite konstigt egentligen. har inte haft någon julkänsla iår. :) men det var en lyckad dag ändå tycker jag. Blev att fira med mammmas släkt, mycket trevligt. och dessutom hemma. vilket var väldigt skönt faktiskt. Fick köpt lite julklappar igår med mamma i göteborg. hon kunde ändå inte jobba för att internet inte fungerade för henne. så då mötte jag henne i göteborg. fick även köpt klänning att ha på mig nu på jul och under nyår. mycket bra. :D på bilder här under. fick ett par hörlurar av mamma, mycket bra. :D as bra att ha till datorn. eftersom jag alltid sitter med laptopen i vardagsrummet. kan ju lyssna på musik nu, dessutom så låter det bra. haha :D sedan fick jag en del pengar.. men också presentkort och lite andra bra saker. :D tack alla säger jag! Imorgon bär det av till pappa för en extra julafton med han och farmor å farfar. :) ska bli trevligt. var längesedan jag träffade min lillasyster nu.. :S

På lovet måste jag hitta på saker nu.. pratade precis med daniel och bestämmde att man måste träffas på något sätt iaf. eftesom det var ett halvår sen sist. :) haha, sen blir det ju självklart några turer till lilla edet. inte konstigt. :) hahah.  sen funderar jag på att höra med lite annat folk. hahah :D om ni vill träffas så säg till! :D hahah
åh, jag vill åka skridskor!! :D:D:D:D skitkul ju. ;) <3

Om någon vill komma och sova över går det. :) hahha. behöver ju ha lite sällskap när jag ska shoppa träningskläder för slantarna jag fått :) hihi . <3


Klänningen jag köpte. ;) halva priset på bikbok så fick den för 200kr. mycket bra!



Ha det bäst!! :D


// SANDRA :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0