nu händer det grejer

Okej, så mycket kanske det inte händer, menade bara att här kommer jag med ett inlägg! Lite ovanligt va? Nä men måste bara skriva av mig lite. Släppa ut mina tankar alltså. Måste börja med att säga att jag älskar låten "a spaceman came travelling" med Chris de Burgh. Den är med på en av julskivorna vi har här hemma som spelas dygnet runt :) haha. Riktigt bra låt tycker jag, den är mysig typ.

Skolan funkar bra. Vill inte nämna namn på klassen för det kanske känns utpekande ifall någon läser. Har iaf blivit bra kompis några av killarna i klassen vilket jag tycker är trevligt. Man känner sig välkommen att sätta sig ner bredvid dem och delta i disskutionerna. haha. nä men det känns bra. fast idag har jag ignorerat en av mina bästisar på skolan. hm. vet inte om personen vet varför, men får ta upp det på håltimman imorgon kanske när vi ändå inte har något speciellt för oss.

Undra om jag har foto imorgon ? Vi ska ha redovisning tror jag men vi ska ha det i halvklass. och jag tror det är den andra gruppen som har imorgon. Förstår mig inte på fotolektionerna. man skulle kanske valt musik istället? Läraren är kass, så tröög(!) och vi har bara lektion varannan vecka vilket leder till att man knappt får något gjort och sen så gör man inget när man väl ha lektion. men jag kan ju lätt säga att om vi inte hade haft photoshop på datakunskapen hade jag inte vetat vad jag skulle göra på fotolektionen. tur det alltså. nä men inget fel med skolan förövrigt. Har inlämmning i svenska imorgon, en argumenterande text. Vi har vikarie i svenska, har haft det i typ 2 månader nu (?).. våran lärare är nämligen sjukskriven, var meningen att hon skulle komma idag men det gjorde hon inte. så man var på skolan i onödan imorses. lite tråkigt.. -.-

jag gillar att lära känna nytt folk märker jag ocg börjar gärna prata med folk på facebook som jag träffar i skolan. haha. :) haha. men jaja. :)


hej då, orkar inte skriva mej.. hej svej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0