plugg

Två prov på fredag och en inlämmning. :) men det ska gå. Satt kvar på skolan till fyra idag, pluggar bättre där. :) då blir det inte att man fastnar framför datorn. :) på söndagen blir det att fara till egypten, trevligt. hoppas att hinna med mycket till helgen. bara att boka in kan jag säga, för vill ha den fullproppad. :D ska kanske börja packa så det är klart redan innnan :) kanske smart.

Just det, funderar på att färga håret, eller ah, tona rättare sagt. :) ska nog testa en mer orange/röd färg :) hahah. har typ bestämmt mig. :) lite skoj tycker jag.

Kom hem en liten stund ifrån rn vaccinationscentral, har tatt andra twinrix sprutan. gick bättre den här gången tycker jag. :) gjorde inte lika ont och kändes inte lika mycket. bra det.


Nä, nu orkar jag inte skriva, sorry :) hahhah <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0