så dumt det blev

nä men fick inte pratat med min klasskompis idag. lite tråkigt. skulle ha gjort det tycker jag nu i efterhand men får vänta tills måndag istället. Idag har jag iaf gjort världens tabbe! har (antagligen) glömt min mobil i skåpet på skolan? kan man ha met otur? man klarar sig inte utan mobilen i dagens läge? hur får man tag i någon om man är iväg? det går ju inte. sjukt hur mycket man använder se små manickerna. imorgon blir det våldgästning hos en kompis, säger inte hos vem för hon får bli överraskad. nä men hon kommer ändå inte läsa det här, men ändå liksom. :) hana.

fotolektionen gick väligt bra. vi var inte halvklass utan alla fick vara med och så bara tittade vi på varandras bilder ( som färdig redigerade). och så disskuterade vi vad vi tyckte om bilderna och hur man kunde ändrat bilden. mycket troligt. fick visat den bilden som jag gillar mest av mina bilder. jätte fin är den. ska ta med mig ett minne till skolan på måndag och lägga över bilderna så kan jag använda dom här hemma :) eller lägga ut dom på bloggen. fast det kan ju egenligen göra från skolan också. jaja :)


nä nu ska jag sova. ha de bäst, lingonhäst! <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0