sista veckan

Sådär, idag är det måndag och bara en vecka kvar i skolan, för min del iaf. haha. På söndag bär det av till Egypten, måste börja planera vad jag ska ha med mig :) haha. skolan idag var helt okej. inte mycket lektioner och så fick jag pratat med trevliga personer. haha :) <3

Helgen var mycket bra. Fredagen spenderade jag hemma och slappade typ bara. Lördagen bar det av till lotta där vi tjattrade, spelade ghwt och flummade. haha, blev ett flertal fina bilder på när jag mumsa banan :) hahah :) På söndagen var jag på julbord på lisberg med mammas släkt. kul att träffa kusinerna. har bara 3 kusiner sammanlagt, ska få en till om ett tag. :) dom två som jag träffa igår är 7 och 5 och den tredje ska alltså få ett syskon och han är bara 2 år :) haha. hade väl vart lite skoj att ha äldre kusiner. men det funkar :) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0