gymnasiet




Jag kommer snart att flytta till en ny komun. Därifrån kommer jag ha typ 20 minuters moppetur till gymnasieskolan. Mene ah, jag vet inte om jag ska gå i stenungsund på Nösnäs eller om jag ska åka in till göteborg istället. Har nu iaf typ bestämmt mig att gå media, eller jag tror det blir det iaf. Hm, blir bra antar jag. Jag är rätt säker på att det är det jag vill i framtiden. Vill typ bo utomlands och jobba, typ i London eller New York eller nått, shit va skoj asså! :O Typ när man ser på filmer eller t.ex. the city eller the hills. Fan va skoj asså. Men tänk typ å vara assistent, som Ugly betty, hjälpa till med att fixa saker och känna sig duktig! Framtidsdrömmar på hög nivå! :D shit asså! Så japp.
Får se, men nu ska jag ut å åka båt, ha det gött! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Daniel ska också jobba i New York!

2009-07-27 @ 13:41:59
Postat av: sandra h - svar till anonym.

Japp, hahha! vet det alllt :P hahha!

2009-07-27 @ 14:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0