Hat & Kärlek






En film jag verkligen älskar är Ondskan. Jag brukar inte gilla svenska filmer, tycker att dom handlar om så ointressanta saker typ. Men ondskan är såå jäkla bra. :O Egentligen så är han väl inte så snygg direkt men alltså ner man ser filmen så är han verkligen så jädra snygg. :O Går inte att förklara varför typ. :S Jag trodde att jag inte alls skulle gilla den. Känns så dumt att säga at den är bra när den är så hemsk egentligen. Alltså jag har inte ont av att se den men andra tycker ju den e jätte hemsk, och det håller jag väl med om. Hahha, det roliga i filmen är att man kan se både Danny Saucedo och Dildo (från Andra Avenyn) på vissa ställen, hahah! :D Men jag älskar verkligen alla karaktärerna och hur bra dom spelar! :O Man lever sig in i filmen på nått sätt och... det går inte att förklara med ord hur bra den är. :O  Det är typ samma sak med Twilightelin skrev på sin blogg att hon inte alls tyckte den var speciellt bra. Men grejen är att filmen hade premiär i slutet av november. Och vid den tiden på året är det mörkt och trist ute och därför passa det bra att se den filmen då, man dår sån inlevelse så att det typ är sjukt. :O Såg Twilight på bergakungen i gbg dagen efter premiären, det enda man kunde prata om efteråt var hur bra den var. :O :O Och det var samma sak med Ondskan typ. :O <3

Kommentarer
Postat av: Maja

Onskan! <3 Så jädra bra!

2009-07-27 @ 17:26:13
URL: http://majaalins.blogg.se/
Postat av: icka da' twilightnöörd

twilight! det går inte att förklara med ord hur mkt den böckerna betyder för mig, och eftersom dom nu gör filmer så blir det mer inlevelse i allt och det blir till verklighet! <3 guud, jacob black, edeward cullen, emmett cullen och jasper hale in my heart forever <3 ;D hahha, sorry sandra, men du vet hur beroende jag är <33

2009-07-28 @ 22:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0