jag har en känsla i kroppen







Mamma mia asså. :) Det pirrar och knasar för fullt nu. hahha. ;) Och jag lovar, jag är helt frisk bara känslorna som tar över! :) hahha, hoppas att kvällen blir underbar idag och att jag får pratat av mig lite med de bästa <3. Längesen jag träffa dom nu. Det var en evighet sen jag träffa Lisa, och även Elin. :O <3 jaa, får la se hur det blir. Att sms:a med folk är inte riktigt samma sak som att prata av sig på riktigt. så ja. :) Blir väl en hel del prat! :) hhaha, Maja, får komma hem snart också! :O :O :O EVIGHETER SEN :O Idag har jaf spenderat förmiddagen på crossbanan där jag tog lite kort och så. Var inte så många som körde så därför blev det lite bilder på växter & sånt istället. :) hahah! Men jaja, igår var vi och plocka blåbär å svamp i skogen, mysigt. :) haha!
Jajajaj, ha de, ha de! :)

Kommentarer
Postat av: Maja

Haha, ja! Maja måste komma hem nu! hahahah <33 fan. vill också va med. Kanske ringer & stör sen! ;). Känslorna som pirrar.. tror sig kanske vara kärlek? hmm? kan detta stämma? ;) <3 älskar dig!

2009-07-25 @ 15:26:51
URL: http://majaalins.blogg.se/
Postat av: Charlotta

du har ju inte träffat mig på hela lovet? :O :/

Fast ni bryr er kanske inte...



Ehm,.. jag saknar iaf er =/ sen är det ju upp till er hur ni känner,..

2009-07-27 @ 16:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0