live


Assså fy fan va gryymt det hade vart på en live konsert någon gång. :O :O <3 Eller typ festival nu på sommaren, men mina föräldrar tycker nog att jag är för liten för det ännu. Visst, jag är ju ändå 16 år mene ah, tror inte att dom hade gått med på det. hehehe, lite tråkigt. Fast har inte riktigt pengarna till det nu heller så blir kanske när man har sommarjobb eller så. :) hahhaha! Men fyfan' va skoj assåå :O :O Visst, drömma kan alla göra men detta är verkligen en upplevelse som jag inte vill missa! :D hahahha! Hade ju velat gå på Putte i Parken (vet inte om jag har skrivit det tidagare? ) Men jajja,.! Det kommer fler gånger!  Under här har jag radat upp några bra artister/band.. :) hahah! :)
Hej svej så länge! :*




The All-American Rejects

Kings of Leon

Linkin Park

Kelly Clarkson

Glasvegas

Sonic Syndicate

Kommentarer
Postat av: Maja

Håller med dig om alla! :) el nja kanske inte sista för kan ingen låt med dom dirket ;) mohaha. men ah..... och Hoffmarseroo.. ja bara måste! ifall två låtar. restan kan ja skita i för dom typ suger :P hahahaha <3

2009-07-27 @ 17:28:03
URL: http://majaalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0