musik



Sötaste Lisa på bilden, henne kan ni hitta på hennes blogg.

Som sagt så är musiken en rätt stor del för mig, har väldigt blandad stil. :) hahha! Gillar typ det mesta. Fast låtarna måste vara speciella på nått sätt så man kommer ihåg dom lätt typ. :) hahha!
Ikväll blir det till Lisa där man ska sova och imorgon ska jag ut till Väjern, hoppas det blir fint väder! :O Japp, och på onsdag ska jag träffa mamma, (är hos pappa nu alltså). Sen på torsdagen ska jag till min faster (tror jag iaf) i alingsås. Och på fredag så ska daniel till gustaf, så då ska man väl passa på att träffa han! :D hahha. :) Kommer allt bli trevligt tror jag. :) Sen får vi se när jag börjar flytta. Får ringa till bildningdförvaltningen imorgon (-.-') det är dom som typ tar han om gymnasiefrågorna nu medans syv:arna är på semester. :O Fattar inte varför Gymnasieintagningen i gbg inte kan svara på det. :O det är typ sjukt dumt. :O :S Hoppas att bildningsförvaltningen kan svara på det då och hjälpa mig. Annars får jag ringa till gymnasieintagningen i gbg.  Ajja, löser väl sig! Lite jobbigt bara! Ajjaja. :D Nä, så ikväll blir det nog allt skoj! :) (L)


Här kommer mina favoriter just nu (igen):

Dead by april - Promise me
The all-american rejects - gives you hell
Kelly Clarkson - I do not hook up
Glasvegas - Daddy's gone

Sonic Syndicate - my escape
David Cook - Light on
Green day - working class hero
Fall out boy - I don't care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0