söndag - allt är som vanligt igen


Ebba på bilden, hon ser lite rolig ut! hahha! :)



Idag är det söndag, börjar bli en vanesak för mig att so fort man är hos pappa på söndag så kommer det alltid besök. :P hhaha Så idag har vi haft besök av pappas kompis och hans familg som bara bor en liten bit härifrån. :) Senare idag så ska vi antagligen lägga i våran lilla båt också som vi ska ha i sjön här uppe. Så ja, det är väl en rätt bra söndag. Fint väder är det allt, shortsen på idag. :O Lite ovanligt faktiskt, men väldigt gött! :D <3
Japp, nä får se när jag tar mig till mamma idag. Ska bli lite skönt. Man blir lite trött på Ebba efter ett tag, eller alltså man blir trött för hon ska ju krypa runt överallt hela tiden. Som tur så kan hon iaf inte gå ännu. För er som inte vet så är Ebba min lilla syster på nio månader nu. :)
Jajja, nä hej svej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0