a memory for life.



Oj, hej! :) Nu var det rikigt längesedan jag skrev nått. Just nu sitter man i en av stugorna på Solvikscamping. Här har man varit ett flertal gånger varje år. Min farmor å farfar har nämligen en sommarstuga precis bredvid campingen. :) å här känns det hemma. :) haha! Idag sa vi väl inte göra så mycket, regnar ju ute så det blir väl att sitta inne och snacka i någon av stugorna. Myys! :) Var jätte skoj igår! :D hhah, så hoppas på en suuper helg. Just nu sitter jag i Majas, Lisas, Elins och Lisas stuga, har nämligen sovit här istället för Madde som sov i en annan stuga med sin kille. haha, plus att vi hade två andra killar här i stugan istället under natten, de sov uppe på loftet med lisa å elin. Så det har vart lite folkomflyttning, hööh, eftersom det bor 4 personer i varje stuga från början, :) Men det är ju bara bra att man får göra som man vill, inga "lärarregler" Nä, nu ska jag sluta och vara lite social! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0