a new day is on the way..



Postat av: ?

Är di ihop med dennis? kan du inte berätta om hur ni träffades och vem som tog första steget och sånt i såfall? ;)

2009-06-07 @ 20:28:01

Jag har ingen aning vem denna personen är och kan därför inte svara på annat sätt genom att skriva ett inlägg, visst jag kunde väl skrivit en kommentar men jag orkade inte det. Det blir ett kort svar. Jag är inte tsm med Dennis, vi är bara vänner. Och vi går på samma skolan. Han är lika gammal som mig men går i en årskurs under mig. Allt började väl i vintras, vi har ju inte direkt lagt märke till varandra innan. Det började med snöbollskrig och ah sen på påsklovet fixade jag hans nummer och sen dess har vi snackat en hel del i skolan och sms:ar rätt mycket. Vi har typ setts två gånger utanför skolan tror jag. :S Jag vet inte vad jag känner för han ännu, men jaja, det löser sig.

Japp, det var det för ikväll, pusshej. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0