and that was it..







Sådär nu var sista ridlektionen avklarad utan skador. ;) Riktigt skojjigt idag, vi red nämligen i ponnyhagen, alltså hoppade över stockar och sånt i galopp i högt gräs. ;) As sköj! Fick inte hästen jag ville ha utan Marlandro, hans riktiga namn är typ Grand Gambol eller nått. :S Ajja, han är typ en av de större hästarna med han är också den trögaste! -.- Eller man måste verkligen kämpa, och då menar jag verkligen KÄMPA, för att få igång honom till trav. Lite jobbigt. Men som tur är tycker han om att galoppera så det var riktigt skoj att sätta av i full fart över fälten. ;) Myys! <3


Har ju inte vart i skolan överhuvudtaget idag så vet inte så mycket hur dagen imorgon kommer gå till.. Men jajja. :) Vet att vi ska äta där, eller välja om vi vill ha med oss pengar eller matsäck. :) Får se vad det blir. :) Jag är kär i mina skor som jag har köpt idag fastän jag knappt kan gå i dom. :P hahha! :) Nu måste det bli mycket fester till sommarn så man kan få använt dom. Väskan tar jag nog till skolan imorn. ;) göött! <3 :)

Så nu är man helt klar inför skolavslutningen.  Får se när bild kommern, kanske ikväll eller imorgon. :S :) hahha. '

Pusshej. <3

(bjuder på en bild med en riktigt snygg klänning. Hittade förresten en söt kjol på Åhléns, appropå temat  på klänningen. :P haha, den var marinblå med typ 3 st röda och vita ränder, jätte sööt, 200 kr, får se om jag köper den lite längre fram..)


Kommentarer
Postat av: sara

jag vill se skorna nuu! haha (a)

2009-06-08 @ 23:44:57
URL: http://enligtsaraaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0