är vi lediga imorn?



Alltså just nu är det liksom kaos på skolan, eller vi har typ inga lektioner alls nu, vi bara velar runt och försöker tar reda på om vi har några. Och idag hade vi till exempel endast en lektion, musik på fuxerna. Så när den var färdig åkte vi till ström,  där satt jag och snackade med Dennis en stund och sen så var det SO, fast det var ingen lektion, så dom som ville måla färdigt sin bild i bilden (rätt logiskt men ändå) fick göra det, eller om man ville hämta bilder som man hade i sin bildmapp fick man göra det. :) Själv så hade jag inget att göra i bildsalen och så var det så mumligt så så gick jag bort till högstadiets byggnad och när jag kom innanför dörren hörde jag Pontus röst. Det var nämligen ingen annan i korridorerna så det hördes tydligt. Han stod å pratade med Ulla britt i lärarrummet så då gick jag dit. Och då föreslog hon att vi kunde hjälpa henne att tejpa NO-böcker som omslaget hade lossnat på.. Hon sa då att vi skulle slippa NO:n.. (Fast det fick alla göra.) Men ah, jag gjorde det mer för att inte ha något att göra och för att fjäska lite med Ulla Britt eftersom hon rent ut sagt hatar Dennis. :) haha, kanske kan stötta honom i konflikter som dom har. Haha. Om han får reda på vad jag gjorde så dödar han nog mig, haha. Men efter jag och Pontus var klara, förresten så var det väldigt trevligt att sitta och snacka med Pontus och de andra lärarna, så skulle jag ha elevråd. Fast jag gick och letade efter Dennis, men alla sa att han hade åkt iväg så då drog jag in Maja på mötet, eftersom hon ändå inte hade något att göra.. Jag målade en karta över skolan och sen gick vi och kopierade. Fast det gick inte så värst bra, höhö. Om vi hade lagt papprena åt rätt håll från början hade det gått på 2 minuter fram och tillbaka mellan byggnaderna.. Men ah, nu tog det kanske 20 minuter. Det blev felmatning två gånger så det tog lite tid, men tillslut fick vi dom! Då gick vi och gav dom till Jenny och sen gick vi ut.  Så hämtade vi mina saker och sa att vi skulle gå och äta, vi var vrålhungriga. Men på vägen till matsalen ringer Madde och säger att dom är klara på mötet och vi vänder om. Vi åker då och fikar på Edet, jag, Maja, Madde, Lisa & Elin. Trevligt Trevligt. Efter det bestämde vi med icka att vi fick komma hem till henne. Eftersom hon kom hem idag från Turkiet så ville vi ju så gärna träffa henne! Det var väldigt mysigt hos henne och vi pratade om resan! :) Trevliigt!  


Jaa, får se om vi har några lektioner imorn, eller jo, en har vi.  Idrott. Något mer vet jag inte? Bara håltimma hela tiden. Fast ska på åttornas slöjd imorgon. :) Det kommer blir riktig skoj! :D haha!

Pusshej! <3


Kommentarer
Postat av: Icka

hahah, jaa, nu är jag tillbaka!

ja hade trevligt idag, men ni fick ju lite flipp där en stund, men det kan jag förstå ;D Höhö <3 ILY

2009-06-04 @ 22:35:04
Postat av: Anonym

Väldigt snällt att ni glömde av mig helt och hållet i bildsalen bara? jag skulle ju med och fika :O och så kommer jag ut och så har ALLA åkt hem utan att säga ngt... x) då känner man sig gaanska obetydlig..

2009-06-04 @ 22:39:40
Postat av: sara

haha nue är vi klara med alla läxor och sånt också, äntligen! (((:

förresten.. en grej jag snappar upp när jag läser är att du nämner dennis rätt myk.. ;) ooh!

2009-06-05 @ 08:40:25
URL: http://enligtsaraaah.blogg.se/
Postat av: NATHALIE - life as it should be!

söt blogg, kika gärna in min! och ställ en fråga i min frågestund! kram :)

2009-06-05 @ 10:06:37
URL: http://nathalije.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0