helg kära helg.







Jaa, nu är det helg då va. Lördag ida faktiskt. Blev inget bloggande överhuvudtaget igår, detta beror på att jag var inte hemma på hela dagen. Åkte till skolan så jag var där klockan 8. Och sen när vi slutade (eller jag hade ingen riktig lektion igår, men skoldagen var hur mysiig som helst! Var bara med åttorna typ. Ah, sen efter skolan åkte jag vidare till Icka, eller nej till Maja. Där var vi en stund, sen skulle hon iväg till Gbg med sin syster och mamma. Efter det gick vi till Icka, typ 50 meter eller vad det kan vara. :S hahah! Ah, och där la vi bara in våra saker och sen gick vi iväg för attt möta Lotta. :) Trevligt. Och när vi kom tillbaka åt vi våfflor och letade jordgubbar i sylten! Mums! :D hahha. Ah, och sen så var vi inne på ickas rum och kolla runt på hennes dator. Efter en stund bestämde vi oss för att åka över till edet och köpa godis. :) hihi! Det var ju ändå fredag. Ah, och sen så kom Maja lite senare och så satt vi och snackade med en kille på msn, haha, en kille som icka träffade i Turkiet. :P haha. Det var skoj. Ah, och sen så pratade vi och töntade oss som vanligt. :) Haha. Rolig dag och kväll!! :D <3


Idag har jag inte gjort så värst mycket. Har vart på ekaråsen och hjälpt till med lite saker, var trevligt! :D Ah, och sen har jag vart hemma och inte gjort så värst mycket. :) Är väldigt trött iaf. Snart är helgen slut och en inte alls så jobbig skolvecka drar igång. haha! :) Blir nästan inget alls i skolan, vilket är väldigt tråkigt. :( Eftersom jag vill träffa mina polare. :/ Mene ajja. Får se hur jag gör. Kommer sakna alla! :( <3 På bilden är en massa folk från skolan..



Kommentarer
Postat av: icka

heheheh, jaa, det var sköjj :)

men han är ju iaf mer social än den andra ;)

hahahaha, ILY <3

2009-06-07 @ 11:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0