I need someone to help me..


..but I don't know who can. :/

Usch, det här känns lite svårt å jobbigt. Jag vet inte vad jag känner & tycker. Ena stunden är du helt underbar och nästa är du bara någon som finns där. Det är jättesvårt för mig att veta vad jag känner och jag orkar inte tänka så mycket nu när jag vill vara glad för att det snart är sommarlov. Men samtidigt så känns det taskigt mot dig att jag inte vet vad jag håller på med, om man kan säga så. Visst vill jag träffa dig så snart som möligt men jag är rädd för att allt ska gå snett och det slutar med att ingen är glad. Det har nämligen gjort det tidigare. Jag vill inte såra människor och därför vill jag ta det lugnt..

Om du kan förstå det?  <3




Kommentarer
Postat av: Maja

men sandra? <3

2009-06-07 @ 14:50:40
URL: http://majaalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0