jag får nöja mig för tillfället..


Har föröskt att fixa en header aslänge men har inte fått det att funka, men nu så! Ska kanske bara ta och ändra den nu, höhöh. Nu när jag har fått det att funka kan jag ju lägga ner lite mer tid på den så den blir bättre!

Japp, idag har det allt vart en bra dag, tror att alla dagar nu innan sommarlovet kommer vara toppen! :) har ju inget att göra så. ;) haha.

Nästa gång är det sista gången på ridningen, lite tråkigt. Men ah, till hösten fortsätter det ju, men det är ju ett tag kvar. :) Och under tiden har jag tänkt att börja på friidrotten igen under sommaren så man har nått att göra. Slutade i vintras för att jag hade annat att göra och så var det inte skoj för det var knappt nån som tränade, men nu har det visst ramlat in mer folk så det kommer nog bli skoj! :) Jag gillar ju att träna så hade inte vart fel! :)

Japp, nä nu ska jag kanske göra nått annat än att hålla på med bloggen. :) haha! :D


Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyyyg header du fick till! ;) love you! :D

2009-06-02 @ 18:22:49
Postat av: Lilla Lisa

Sv: Haha ja just det!



Du får gärna hjälpa mig med header! Snurr allihopa ju, fattar inget :P haha <3

2009-06-02 @ 21:58:43
URL: http://lillalisasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0