just another sunday without the sun..


Japp, nu sitter man här vid datorn hos pappa, ska inte skriva ett så värst långt inlägg tänkte jag. Vi har nämligen gäster. Har aldrig träffat dessa personer förut men de verkar väldigt snälla. Vi ska nog snart fika. Senare ikväll ska dessa gäster "bytas ut" mot nya gäster.. haha. Det kommer nämligen några andra klockan fem. Dessa personer har jag allt träffat tidigare. Det är pappas kusin och hans familj. Haha, kommer alltså busa med en kille på (jaa, vad kan han var? :S ) Typ 9 ? :S Får fråga sen. Ah, så ska nog vara här hos pappa ganska sent idag. Det blir därför inte något åkande till Dennis å träffa han.. Lite tråkigt. Dessutom så blir det nog ingen skola för mig imorn. Ska nämligen till Tanregleringen kl.12.40. Så när vi börjar ska jag åka till Trollhättan, därför känns det inte som så stor idé att ens åka dit. Fast ah, en liten anledning finns det väl. Och så måste jag bli klar med mitt bord också ju. Hoppas att jag kan få arbeta med det på förmiddagen. :S Skulle ju vart toppen. Aja, får se hur det blir nu.

Vi synes. <3


Kommentarer
Postat av: Maja

Hehe, fullt upp hör jag! (: <3 Men men. du har hela sommarn på dig att träffan D ju! (: Det är ju inte så att bara för att skolan tar slut.. så är det kört. pusshej.

2009-06-07 @ 14:49:18
URL: http://majaalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0