kan man säga att vi redan har ett slags sommarlov?




Alltså nu de sista veckorna i skolan kommer vi int göra nått! Alltså varje lektion är typ inställd för att vi inte behöver göra nått eller så tittar vi på film. Det är bara rast hela tiden. Det är typ som att vi är i skolan bara för att träffas nu det sista innan grundskolan är klar. Visst, det är la gött men det hade ju vart roligare om lärarna kanske hittade på lite lekar eller sånt istället? Jag menar då "umgås" man ju lite mer och har nått å göra. För annars sitter man bara på skolan (ute eller inne beror ju på vädret) och bara snackar. Visst det är la trevligt men man skulle ju ha någonstans att sitta, alltså lite skönare stolar eller sånt kanske. Så lekar hade ju faktiskt inte vart fel, ska höra med mina vänner vad dom tycker om det. :) hahah! 

Idag sätts ju betygen och till min besvikelse fick jag bara VG i idrott! :( Usch vad sur jag blev, jag har kämpat som en höna hela våren! Och så får man inget som belöning. Hmm, tråkigt. Aja.

Nä, nu måste jag ta mig ner till Edet, där ska jag lämna tillbaka en, typ 5 veckor gamal, bok. höhö, men man tänker inte på att ta med sig den eller att stanna till på bibloteket, är så dumt med parkeringarna där. Men nu ska det bli av, vet inte om jag behöver betala eler inte men aja. Ska vara beredd med plånboken. :) haha.

Ska nog till Madde efter besöket på Edet, lisa är där också. :) Hade ju vart lite trevligt kanske.  Eller det hade vart trevligt, eller kommer bli kanske man ska säga. :) Får se om man ska kanske hjälpa Lisa med header, det beror på om det finns någon dator tillgänglig. :)   Lisa har förresten ingen lugg på bilden, men det har hon nu.. :) Så det är lite ovant att se henne så. :P

Aja, pusshej!
 

Kommentarer
Postat av: Lilla Lisa

Sv: Haha jaa tänk dej! ;)



Du får gärna hjälpa mig med header någon dag, försökte förut, gick inte alls :P haha <3

2009-06-03 @ 19:05:24
URL: http://lillalisasliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

madde har ju också lugg nu ju!

2009-06-04 @ 22:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0