need something to hold in my hand.




Vad tycker ni?

Den vänstra:

Elegant mobil med 5.0 megapixelskamera

KC550 är en designad kameramobil, med funktioner som man finner i flera avancerade kameror, inklusive bildstabilisator och extra hög ljuskänslighet (ISO 800) för bilder inomhus eller på natten. Att kameran är i fokus på KC550 märks inte minst på designen med enkla och tydliga knappar för såväl kamerafunktioner som telefonfunktioner. Mobiltelefonen är utrustad med 5.0 megapixelskamera, Schneider-Kreuznach-certifierad optik, 2,4 tums bildskärm och inbyggt gyro.

Den högra:

KS360 kommer fullspäckad med applikationer för messaging så att du kan chatta med dina vänner, när som helst och var som helst. Detta förenklas med QWERTY-tangentbordet som gör det möjligt att skriva text på det smidigaste sättet.

Följ dina konversationer
Det är nu ännu roligare att skicka textmeddelanden till dina vänner när du har möjligheten att följa tidigare SMS-trådar.

Visa dina känslor
Dela med dig av dina känslor till dina vänner genom instant messaging och en rad fantastiska "Emoticons".



Tycker båda låter bra, för jag använder ju mest mobilen till att sms:a. Men jag vill ju ändå ha en bra kamera att ta kort med. Men på den vänstra är nog inte knapparna lika sköna. Båda mobilerna är rätt billiga och skiljer bara några hundralappar i pris.

Vad tycker ni? Vilken ska jag välja?



Kommentarer
Postat av: sara

jag skulle nog valt den vänstra som sagt ((:

2009-06-14 @ 23:33:30
URL: http://enligtsaraaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0