no school tomorrow?





Imorgon börjar vi 12.15, men klockan 12.40 ska jag vara hos Tandregeringen. Detta innebär att jag knappt har någon skola imorgon. Men vet inte om jag kanske behöver jobbat med mitt bord i sljöden. Så ah, får se hur det blir. Vill iaf åka till skolan imorn eftersom jag vill träffa Dennis. För kunde ju inte idag och imorn, efter skolan, är det riding så då har jag inte tid.. :S Så ah.. Ajja. :) Och ni som undrar så kommer jag inte ta bort tandställningen imorn, den åker typ nästa vecka tror jag. :S :) GÖTT! har haft den mer än 1,5 år. Så ah, det ska allt bli gött och snyggt nu till sommarn. ;) Hoppas att jag får Rico som jag hade på ridiningen förra veckan, han va ju så söt. :) Nä, nu ska jag dra till mamma strax så ska packa mina saker. :)


Pusshej! <3


Kommentarer
Postat av: ?

Är di ihop med dennis? kan du inte berätta om hur ni träffades och vem som tog första steget och sånt i såfall? ;)

2009-06-07 @ 20:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0