vissa människor blir bara för mycket..



Visst, jag kan in hata nån. Jag kan inte snacka skit om någon men jag kan ändå ha vissa åsikter om andra personer. Jag läser typ Paulinas blogg varje dag men det är inte för att jag tycker att hon verkar som en bra person. Visst, det är hon säkert men tycker hon är lite för ego, hon ser ju inte omvärlden. Och jag kan inte fatta dom som kommenterar och skriver att dom älskar henne..  Vad är det att älska? Eftersom dom inte känner henne kan jag inte förstå hur dom kan säga så. Dom tycker hon är perfekt och sånt.. Samma sak tycker jag om alla dessa bloggare. Alla hänger ihop på något sätt. Och alla lever de i en ego värld. Alltså dom ser ju inte omvärlden runt omkring utan lever i sin lilla lyxbubbla. Visst det är väl inget fel på det men att typ inte ha några andra kompisar än det och dessutom skryta om hur alla säger att dom älskar dom, det är det som är fel! Visst, det är väl inget fel med att älska sig själv. Men att nämna i varje inlägg hur rik, perfekt och hur alla älskar känns bara dumt. Detta är min åsikt iaf.

Kom in på en tjejs sida förut där hon skriver hur glad hon blev när hon läste att Dessie hade blivit tvungen att sluta blogga för att hon provocerade för mycke, såklart så var det några som höll med tjejen men sen var det en som försvararde henne,.. Man bara hallå ? :S

Postat av: dessies beundare

Jag tycker att Dessie är den finase persoen i VÄRLDEN! Hon är så sjukt perfekt. så sluta jiddra jävla mupp.


Alltså har man inget liv? Måste man försvara personer som man tror är ens vänner genom att man läser deras blogg och kommenterar? Jag fattar inte hur oseriösa folk kan vara.. 

Nä, nu ska jag sluta...

Pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0