21 maj torsdag

Jaa, nu var det ett tag sen man skrev senast. Har haft annat för mig de senaste dagarna. Även denna dag har vart händelserik. Var med maja i Thn tidigare idag och shoppade. Fick köpt en vit kofta (koftan är svart på bilden) för halva priset! Glad blev jag. Och sen avslutnings klänning. Det blev den som jag pratade om på H&M. Den passade bra och som tur va hade dom en i rätt storlek. ;) Jippi! Och sen blev det nytt smink, min concealer tog slut i veckan och mitt puder har gått sönder. Lite tråkigt när sånt händer. Det var ändå rätt mycket kvar i den. Visst, jag kan ju ha den hemma och smeta på men inte ta med mig för då ligger det puder överallt! Lite jobbigt ju. Sen så köpte jag en väska och toning till håret också. Hoppas att den färgen blir bra, vill ha ungefär den färgen jag har nu bara att man inte ser min grå-bruna-tråkiga utväxt. haha. Man ser det väl inte så jätte tydligt men om man lägger topparna vid hårbotten ser man tydlig skillnad. Ajja,  fast väskan är jag lite osäker på.. Eller ska nog köpa en annan tror jag.. 

Ajja, nu ska jag vara social är hemma! 

Kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0