fredag 29 maj

Jadu, nu var det längesen sist. Har haft en del prov och sånt nu det sista och har därför varit för trött för att ens blogga. Nu däremot, efter en lång dags vilande i solen, kan man kanske få till nått iaf. Som sagt så ligger jag utomhus på min studsmatta i trädgården med en massa filtar och tänken. Jätte mysigt! Har dessutom haft lite godis här nu på kvällen och tidigare under dagen solade jag. Nu är det däremot lite kyligt och solen tar nog inte så mycket just nu så har en filt över mig. Klockan är ju ändå 20.24. Men gud vilken härlig dag- och kväl!! Fler sånna nu till helgen, och sommarlovet! Gud va härligt! Inte mycket kvar nu så nu gäller det att ta vara på tiden som är kvar på Strömsskolan. Har gått där i 10 år så det ska bli stor skillnad att helt plötsligt byta skola och klass nu till hösten när gymnasietiden börjar. Kommer att bli stora förändringer. Hoppas bara att jag trivs!

Puss hej! <3





Kommentarer
Postat av: Maja

Tjenna snyggo! :) Skit va mysigt det låter! :) hihi <3 Ah gud ändå.. kommer bli helt sjukt å bara byta skola! :S men ah det blir nog bra :D <3

2009-05-29 @ 22:05:00
URL: http://majaalins.blogg.se/
Postat av: sara eriksson

myys! ((: . jaa gymnasiet är jue nära nue och har nog liite skräckblandad förtjusning om det ^^ haha förresten va har du valt för linje? tror inte jag har frågat.. elr såe har jag det ;s haha anyway (a)

2009-05-30 @ 19:24:08
URL: http://enligtsaraaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0