I'm laying on a trampoline, on circus ? no in my garden!





Tjoollahopp allesammans! Här ligger jag på studsmattan ute i den superhärliga vädret!!  Vilken underbar lördag! Just nu har jag inte sol på studsmattan för det är ett träd i vägen men det är gött med lite svalka ibland också. Saftflaskan står bredvid mig här, ni vet väl att det är viktigt att dricka mycket vatten nu när det är varmt ute?! Och varför inte då blanda vattnet med saft ? :) Lite mer sommarkänsla då ju.

Jo, just ja! Den nya designen för sony ericsson w 595 är ju såå snygg! :O  Jag älskar rött å vitt å blommor, så denna mobilen skulle ju vara hur perfekt som helst för mig. Mene ah, har väl inte så värst mycket pengar och min mobil funkar ändå rätt bra, även fast den är.. Tre år ? :S ajja.

Hahah, nää nu ska jag fortsätta att ta det lugnt och inte göra nått! :D <3

Ha det bäst!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0