nobody understands us, let just say that they're lucky!


Underbar dag med den bäästaste Maja! :D Trevligt trevligt! :) Vi fick handlat en hel del faktiskt! Själv så har man bytt avslutningsklänning, lite tråkigt kanske ni tycker men själv så tycker jag bara att det känns toppen! Underbart! Det blev en klänning från ginatricot. Ni vet nog alla vilken jag pratar om när jag säger att den är beige/cremevit och är broderad upptill ner till midjan. As sööt! Och så har jag fixat en kofta/bolero till den! <3 Love it!

Har även fått köpt en väldigt basic bikini, men ändå. ;) brun är den! Passar bra i färgen när man får den snygga brännan,. ;) åh! Sommar helg har det varit till 100%! :D

Maja fick köpt en massa shorts, eller massa å massa..  3 par. ;) höhö.  Men det var bra köp allihopa! (Y)

Nä, nu ska vi se om jag hittar någon bra bild på mig å klänningen :P





Japp, där har ni oss! ;) visst är vi söta tsm! :P hahha, nädå, skämt åsido! :)

Puss hej!




Kommentarer
Postat av: Lisa

Jättefin Sandra! :D Det kommer bli sjukt roligt på avslutningen, alla kommer vara så fina! :D



Sv: Haha jaa de va riktigt trevligt må jag säga! ;) Haha mys :)

2009-05-31 @ 22:04:59
URL: http://lillalisasliv.blogg.se/
Postat av: sara

den va jue jäättefiin verkligen! passade dig perfekt :D och med boleron till, söött! ^^

2009-06-01 @ 22:30:20
URL: http://enligtsaraaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0