Söndag 17 maj


Igår var det Eurovisionsongcontest. Själv så tycker jag nog att rätt låt vann. Jag har kanske lite dålig smak när det gäller killar man jag tycker faktiskt han är söt!  hahaha, kanske ite så många som håller med mig men ändå.  Jag älskar verkligen att han spelar fiol i låten och att han har skrivit den själv när han har vandrat i bergen. haha,  som dom shirley och han edvard sa, vem skulle inte falla för det om han skrev en kontakt annons... "Hej jag är en kille på 23 år som gillar att gå och vandra i begen med min fiol och komma på låtar"  hahah.  Och håller med till 100%!  

dagen igår var jag i göteborg och shoppade, skulle hitta klänning till avslutningen men blev inget köpt överhuvudtaget! Arg blev jag, men har iaf två stycken klänningar på span! Den ena på H&M å den andra på MQ.
Beskrivning av klänningarna:

H&M- Svart linne till midjan (vanligt, enkelt i ett slags glansigt strech tyg. :S) sen är det en volangkjol påsydd i gulfärg/beige nyans, många volanger men ändå rätt åtsittande. Har ej provat klänningen men skulle vilja göra det! Finns ej på hemsidan.

MQ- En turkos klänning med mönster och turkost broderi nertill. Halterneck modell. Jätte fin klänning och jag passa i turkost. Problemet är att den var väldigt stor i 36 och skulle därför behöva 34, om inte det också är förstort. Antagligen är det en större modell eller så vet jag inte vad det är för fel på mig, jag brukar nämligen ha 38.. :S Jag har alltså povat klänningen, denna modell på klänning står lite mer ut från kroppen men inte för mycket.  En lagom klänning alltså, inte för festlig så man inte kan ha den en vanlig sommardag och det är bra tycker jag! :)

 


I göteborg hittade jag även på H&M något av det roligaste jag har sett på länge! En jätte häftig hatt. Såndära vanlig modell som sagt en sån på bilden nedanför. Det som var annorlunda med denna var att den var jätte liten, alltså bara 10-15 cm i längd och i hatten satt ensåndära hårfästsak. Hahha, en jätte rolig hatt!!  Jag har ingen aning om jag någonsin skulle kunna tänka mig att använda en sån men om det bara hade funnits i en annan färg hade jag köpt den! Har ingen som helst koll på vad den kostade för kollade inte priset eftersom färgen var så gräsligt ful! Det var en slags syrén lila färg på den och hur ofta har man kläder med den färgen som matchar? :O Skulle vilja ha den i svart! Gud va häftig, är helt tagen av denna "lilla" upptäckt! <3 Måste bara ha! Ni kanske undrar varför hatten endast fanns i denna färg och det har jag ingen aning om, men de hade en liten kollektion med samma färg. :S Mene ah, vem skulle vilja köpa den färgen ? DEn måste ju bara komma i svart!!!!


Nu får det vara nog med skrivandet, pusshej! <3

Kommentarer
Postat av: sara eriksson

jaa, asså den låten är underbar! ((: första gången jag hörde den tyckte jag ba den va typ konstig xd inte min smak liksom. men efter ett tag blev den bättre och bättre (: bra jobbat norge!

2009-05-17 @ 20:39:32
URL: http://enligtsaraaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0