torsdag 14 maj

.

Jaaa, nu sitter man här på sin systers rum och ska alldeles starx gå och lägga sig. Har egentligen sovmorgon till 10:10 men hoppar över den och ska ha träslöjd istället med åttorna, inte sån mardröm som man kan tro. Dom är faktiskt rätt snälla. haha, måste bli klar med mitt bord som jag håller på med. :O Inte lång tid kvar... 

Jag har nu bestämmt mig för att börja blogga här igen, övergick nämligen till min andra blogg, men nu är jag tillbaka här! Måste skriva ut en bild på mig själv imorgon som jag ska ha med till skolan, vi ska nämligen göra något slags häfte på skolan med alla i nian, skoj va? :) Jätte trevligt att ha en massa saker om sina gamla klasskamrater  framtiden!

Men nu måste jag stänga av och sova, annars kommer jag inte orka upp! 
Ha det bäst! Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0