lördag morgon

 

Skolan har den här veckan varit toppen! :) känns som jag har hittat min rätta plats. :) Trivs bra med jakob så det är bra att han tycker det är okej att jag följer efter han, så det är bra" :D hahha. :) Så är nöjd med veckan :) Åkte till lilla lisa igår och träffade en del av mina vänner. :) det var skojjsigt och mysigt, sen så sov jag, felicia och maja över men det är bara jag som är kvar, för maja skulle till Ullared och felicia till träning ( tror jag.. :S ) hahha. :) Just nu pratar lisa med madde i telefon. :) Senare ikväll ska vi vidare till Lotta, som fyller 16 år imorgon.. :) Grattis till henne i förskott! Inte det muntraste vädret idag kanske, så man är lite trött/hängig... men jaja! :) är ändå på rätt bra humör. :) hahhah.  men som sagt. :) ska nog göra lite annat nu. :) mamma hämtar mig ikväll så är hemma imorgon iaf. Ska försöka hitta på nått skoj då.. men får se hur det blir med det.. :P


//Sandra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0