lördag

Var några dagar sen jag skrev nu och på den här tiden har det hänt mycket skojjigt :) Hade väldigt roligt i skolan igår. Var ganska mycket med martin som var väldigt snäll. Sen så kom jakob tillbaka i torsdags vilket gjorde mig överlycklig. haha, anton har varit väldigt rolig den här veckan och jag har gapskrattat hela veckan åt vad han sa. xD idag ska jag på kalas, ska till min kusin Kajsa, hon fyller sju år. :) haha. Jag vill verkligen ha en ny mobil. men är rätt säker på att jag inte kommer få någon i julklapp eftersom vi ska till egypten med mamma så är det våran julklapp från henne. Och pappa träffar jag ju knappt nu så det känns jätte konstigt om jag skulle få något som kostar så mycket av honom.. :S har iaf kollat in c510, en sony ericsson som har as goa knappar! vilket är ett stort plus, jätte sköna att sms:a med. :) men den finns bara att köpa hos tre, och dom har inte dom bästa abonnemangen och så.. kostar ju en del, så vet inte riktigt hur jag ska göra. men jaja. Som sagt ska snart iväg på kalaset. På måndag ska jag på New Moon med vännerna i göteborg efter skolan. :) Ska bli skojjigt. Får ta med mig skolkatalogen då. :) haha. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0