måndag


Första skoldagen för den här veckan avklarad. :) Känns skönt, bra trivs jag iaf. :) Imorgon är det skola igen, slutar vid ett typ... så ganska lugn dag. :) haha, dikterna på svenskan blev bra :P hahah.
Min dikt:
Jakob är en pojk från skogen, han hoppa å skoja och däcka på krogen. Med hopprep han hoppa några varv, så han nästan ströp en sparv. Nu är han mer mogen, och ska aldrig mer igen gå på krogen.

Fast jakobs var nog bäst :) hahah. :D fast ah,..  den kommer jag inte helt ihåg. :P men nu är jag på bra humör iaf. :) hahah. Hade prov idag i Naturkunskap, gick rätt bra faktiskt. :) hahha,
mene ah. Imorgon är det en ny skoldag, och det ska bli lika kul som idag. :) Ska även kolla mer i skolkatalogen som nu finns på expeditionen. :D skit skoj! :) vi stod och titta innan svenska lektionen idag. :) hahah. jaja.:) Nu ska jag snart ta en dusch och titta vidare på Ullared. :P hahha. ;)


Puussshej! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0