ännu en dag i skolan

Avslutningskläderna. :)

 

Dagarna går och det blir mer höst för varje dag som går. :) Men själv så väntar jag på mer kyla så man kan ha riktiga myströjor som är varma och halsdukar och sånt! :) myyysss! :) Så regnet kan sluta och så kan det bli lite kallare istället och tort på marken! :) Älskar verkligen min klass! Alltså det är ju inte direkt någon som jag har blivit jätte bra kompis med..  men alla är jätte snälla! :) Har funderat lite på att kanske byta till Handel.. Men bara för att min klass är så bra så känner jag inte för att byta! Så nu får det bli Samhäll och sedan i tvåan väljer jag antagligen Ekonomi inrikting. Blir nog allt bra! :) Förresten så har jag "träffat" en rätt söt kille. :) hhaha, typ en gammal klasskompis till en ny klasskompis till mig. :) hahaha! ni som vet vilken killtyp jag gillar kan nog ungefär tänka er hur han ser ut. Såg han tyvärr inte idag. Hmm. jajaj! :) Matten är så sjukt lätt tycker jag. :O Alltså man gör ju bara talen för att få dom gjorda. Inget problem alls ju. :S Spanskan är däremot svårare. :S Fattar typ inget. Eller jo, vissa saker är super lätta och vissa är jätte svåra. :S Typ vissa ord som man ska kunna har jag aldrig hört ens. Men jag hoppas på ett G iaf! :) Räcker gott å väl! Då har jag iaf klarat spanskan. :) Nämen som sagt klassen är mycket trevlig. :) Vill lära känna dom mer! :) Klassdag nästa vecka på onsdagen! Längtar! :D Nämen det är asgött att gå så nära. :) 7 minuter till skolan med moppen! Fatta va gött asså! :) hahah! Och jag stormtrivs! kan det bli bättre.. Jo, det kan det väl. Är lite tråkigt att ha vännerna så långt bort... :/ tråkigt. men jaja, jag överlever! Får träffa dom snart känner jag. :/ :) Vill att mamma ska klippa och färga mitt hår ikväll. Får se hur det blir med det! Ha det bäst! Puss! :*


Kommentarer
Postat av: icka

nu har du väl en bild från lite fel skola va sandra?? :O hahhah <3

2009-09-03 @ 18:46:44
URL: http://kandisfreakens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0