it's a beautiful day!






Idag ska man njuta av vädret! Åh vad jag älskar hösten! alldeles lagom med kyla för då kan man ha på sig tjocka tröjor & mössa! :) fick köpt en mössa nu senast när jag var iväg och shoppade. :) riktig höstfärg på den. :)myyssigt! ;) min skinnjacka gillar jag också och mina skor älsskar jag! :D cyklade till skolan idag, gick riktigt snabbt och enkelt! :) ska göras imorgon med! :) på fredag är det friluftsdag, kommer blir jobbigt samtidigt som det nog kommer bli skoj å vara med klasskamraterna hela dagen. :) imorgon är det långrast efter idrotten.. Lite tråkigt.. men jajaj! nu ska jag duka och sen blir det väl en dusch. :) hej svejs! :)

Kommentarer
Postat av: elin

du e det finaste<3

2009-09-15 @ 19:47:57
URL: http://elinjosefinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0