skola och shopping.


Sitter vid fel dator för att kunna lägga ut bilder. Så därför blir inläggen alltid ganska trista! Jaja, hoppas ni läser ändå. I helgen har jag vart med maja och även träffat lisa & Icka och en liten liten stund Madde. :)  <3 trevligt! Saknar flickorna där hemma. :) I lördags var jag på Torp, ville nämligen dit och köpa jackan som jag såg på vero moda i onsdags när jag köpte supersnygga skor där på stadium! haha, så jacka blev det och även en jaaa? en t-shirt tunika typ.. :S :) haha, och en mössa. Haha, hittade ett presentkort från H&M i en plånbok som jag inte anväder när vi flyttade. Var visst 100kr på det så det var ju bra.. :) Plus att dom hade ett erbjudande att om man köpte 2 plagg fick man 20% rabatt på den dyraste så köpte mössan och tunikan för 40 kr! hur gött är inte det`? hahha. ;) Jackan kostade ju däremot lite mer. :) men jaja. :) haha. ;) Idag blev det också lite shopping fast i stenungsund efter skolan.. Vet inte var någonstans mina kläder har tatt vägen, har typ inget men vet inte vad som saknas. :S Känns som om nått måste försvunnit i flytten.. Men kanske bara är inbillning.. Blev två t-shirtar, en svart och en vit..  Och så blev det ett par svarta jeansleggins. :) Och ett armband! :) kollade på det i lördags på torp men köpte det inte, och nu var det rea på det! As gött ju! :) Blev däremot inte någon hatt som jag hade velat ha. :/ MEn jaja! :) bra shopping ändå! :)
Längtar till skolan och träffa alla människorna! :) Gillar min klass och personerna vil jag lära känna lite bättre, imorgon är det kort dag så då får jag tuffa till mig lite. :) haha. Spanska prov imorgon. -.- KAn ingenting och våran lärare verkar inte förstå att vi behöver ta det lite lugnt och kanske lägga tid på att repetera lite så vi lär oss... :S Massa ord som jag inte förstår.. Kan inte förstå varför man inte lägger upp spanska lärandet på samma sätt som svenska eller engelska. :S man använder ju inga böcker direkt.. eller jag tycker inte man ska det. :S är bara tråkigt. jaja, hoppas josefine kommer till skolan imorgon,. Var allt lite tråkigt utan henne. haha. :) det är väl henne och jakob som jag har lättast att prata med. :) vill ju träffa alla nu så mycket som möjligt så man lär känna dom bättre och bättre.. :) nä, nu ska jag sova. :)


hittade lite bilder. :) dessa har jag tagit! :) är ifrån liseberg, nrj in the park 2009! :) 
Helt underbart asså! :D Fast de kunde spelat lite mer låtar! :/ :( tråkigt..  men jajaj! :D



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0