trött efter en kort men jobbig skoldag




Idag har alla ettor (iaf dom flesta) på Nösnäs gått till furufjäll och gått en promenad där, alla som allt gick vi 1 mil, men det måste vart längre? det tog typ 30 minuter att gå dit och sen kanske 40(?) minuter att gå promenade, fast de säger att den bara var 3 km, men det kan inte stämma. :S hahah. :) Så är rätt trött, plus att jag cykla till skolan, alltså 8km för båda vägarna. -.- MEn jaja, är ju bra att röra sig men varför vi gjorde det så tråkigt kan jag inte förstå?  Ingen ville det, och jag kände mig som ett litet dagisbarn som frågade om vi var framme snart och om vi kunde äta snart. haha. :) men jaja. var väl en rätt okej dag, som sagt väldigt kort! :) Fick iaf sett den söta kille rätt mycket. :) gick typ bredvid han dom sista minutrarna men man kan ju liksom inte bara säga nått.. Speciellt när typ hans kompisa gick bakom och pratade typ en massa som han lyssnade på.. hm.. jaja!

Så nu vet ni att det finns en söt kille. haha, jag har ju min smak, det vet mina nära&kära vänner. :) hahaah. Imorgon är det iaf fredag och det innebär lång skoladag, ridning(teori) och imorgon även Håkan på liseberg. Iaf så tror jag att det bli så men får prata mer med mamma om det.. Och imorgon har vi även estetisk verksamhet, har funderat lite på om jag kanske ska byta till musik, men vet inte riktigt. men jaja. :) 


Nä, nu får det räcka för nu! Hej svejs! <3 :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0