söndag

Idag är det söndag. Alltså imorgon börjar skolan igen. och eftersom jag inte är som alla andra utan typ lever i skolan(?) så ska det bli jätte kul. Att träffa alla igen, alla som man lärde kännas i höstas. I slutet av terminen blev jag riktigt bra kompis med en del, ska bli kul att träffa alla igen och se hur det är nu. Man vet ju inte riktigt vart man har alla, för han inte pratat alls med vissa. Trivs bra i min klass. Har gjort mitt val inför 2:an nu. det blev samhäll- media. haha. det var enklast så, plus att det var säkert att jag ändå inte skulle få plats i ekonomi klassen. Jaja, får prata med mamma om sommar jobb sen. Och ngn dag måste jag fixa gymkort på sportlife så jag kan börja träna :) haha, det behövs, blev ingen jätte träning inför sommarn förra året, därför ska det bli det iår. :) hahah. Det behövs! Nya träningskläder är införskaffade vilket är väldigt bra! Imorgon är det skola! fast första veckan kommer inte vara så rolig, för vi ska ha det schemat som vi hade i höstas, vi byter först nästa vecka till det bra schemat, vilket innebär att man slutar KVART I ETT på fredagar istället för fyra! Wiihooo! Super gott ede!



Är så otroligt kär i låten The feel good drag med Anberlin. Superbra låt, verkligen! <3

haha, har inte lyssnat på den så mkt det senaste, för det har blivit en del Trollestrafikskola istället! :) haha.

Puusss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0